پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261927
ميدان، ميدان غزه و اسرائيل نيست، ميدان حق و باطل است
تاریخ انتشار : 1402/08/11 11:28:06
نمایش : 826
رهبر انقلاب اسلامي فرمودند: ميدان، ميدان غزه و اسرائيل نيست، ميدان، ميدان حق و باطل است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار دانش‌آموزان و دانشجويان به مناسبت ۱۳ آبان اظهار کردند: در ميان اين سه مناسبتي که در سيزده آبان اتفاق افتاده، در دو مناسبت آمريکايي‌ها ضربه زدند به ملت ايران، در يک مناسبت ملت ايران ضربه زد به آمريکايي‌ها؛ آن دو مناسبتي که ضربه‌ي آمريکا بود به ملت ايران، يکي تبعيد امام(ره) بود در سيزدهم آبان سال ۴۳، به علت مخالفت او با کاپيتولاسيون؛ ضربه‌ي دوم کشتار دانش‌آموزان بود.

ايشان افزودند: در روزهاي اوج حرکت انقلابي ملت ايران، پليس شاه دانش‌آموزان را در همين جلوي دانشگاه قتل‌عام کردند؛ رگبار گرفتند و عده‌اي دانش‌آموز را به خاک و خون کشيدند. ده ماه بعد از پيروزي انقلاب، سيزده آبان سال ۵۸ بود که دانشجوها رفتند وارد سفارت شدند، سفارت آمريکا و آن سفارت را تسخير کردند و اسرار و اسناد پنهاني آن سفارت را افشا کردند. آبروي آمريکا رفت. اين ضربه‌ي ملت ايران بود به آمريکا. 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به مقابله‌ي ايران با آمريکا تاکيد کردند: آمريکايي‌ها دشمني‌هاي خود با ملت ايران را به مسئله‌ي سفارت منسوب مي‌کنند و مي‌گويند علت اينکه آمريکا ايران را تحريم و با ايران بدي مي‌کند، در ايران اغتشاش راه مي‌اندازد، مشکلات درست مي‌کند، اين است که دانشجويان شما رفتند سفارت آمريکا را تسخير کردند؛ اين را هم آمريکايي‌ها مي‌گويند، هم مَن‌تبع آن‌ها در داخل کشور مي‌گويند؛ اين دروغ بزرگي است.

ايشان فرمودند: ۲۶ سال قبل از حادثه‌ي سفارت کودتاي، ۲۸ مرداد اتفاق افتاد. آن روز که ديگر کسي به سفارت نرفته بود. اسنادي که از سفارت به دست آمد که الان ۸۰-۷۰ جلد کتاب است، نشان داد که از همان ‌روزهاي اول بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، سفارت آمريکا مرکز توطئه و جاسوسي عليه ايران بوده است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تصريح کردند: حتي در سفارت آمريکا طراحي کودتا مي‌شده است تا عليه انقلاب اسلامي، کودتا کنند. در سفارت آمريکا، طراحي جنگ داخلي مي‌شده و تلاش مي‌کردند که در استان‌هاي مرزي کشور، جنگ داخلي راه بيندازند؛ يعني سفارت امريکا از اولين روزهاي شروع انقلاب، مرکز توطئه عليه کشور و عليه انقلاب بوده است و ربطي به تسخير لانه‌ي جاسوسي ندارد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به حوادث جاري در غزه فرمودند: ميدان، ميدان غزه و اسرائيل نيست بلکه ميدان، ميدان حق و باطل و ميدان قدرت استکبار و قدرت ايمان است. وي افزودند: البته قدرت استکبار با فشار نظامي، بمباران، فاجعه و جنايت پيش مي‌آيد اما قدرت ايمان بر همه‌ي اين‌ها به توفيق الهي غلبه پيدا خواهد کرد.

ايشان با بيان اينکه مردم غزه با صبر خودشان توانستند وجدان بشري را به حرکت دربياورند فرمودند: ببينيد در دنيا چه خبر است؛ در همين کشورهاي غربي، در انگليس، فرانسه، ايتاليا، ايالت‌هاي مختلف آمريکا، مردم با جمعيت‌هاي انبوه در خيابان مي‌آيند و عليه اسراييل و خود آمريکا، شعار مي‌دهند. آبروي اين‌ها رفت؛ اين‌ها هيچ علاجي ندارند و نمي‌توانند توجيه کنند. لذا يک ابلهي پيدا مي‌شود مي‌گويد اجتماع مردم در انگليس در حمايت از مردم فلسطين کار ايران است؛ «لابد بسيج لندن و بسيج پاريس اين کار را کرده‌اند؟»

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با مخاطب‌قرار دادن دانش‌آموزان فرمودند: شما بايد از اصل انقلاب اسلامي، از قضيه‌ي دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، از قضاياي گوناگوني که در دهه‌ي ۶۰ اتفاق افتاد، از واگرايي‌هايي که در دهه‌ي ۷۰ اتفاق افتاد و همچنين از حوادث گوناگوني که در دهه‌ي ۸۰ و ۹۰ اتفاق افتاد، بايد تحليل داشته باشيد؛ يعني بدانيد و تشخيص بدهيد که اين حادثه چه بود، از کجا شروع شد، کي پشت اين حادثه بود و نتيجه‌ي اين حادثه شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامي گفتند: دنياي اسلام اين را فراموش نکند که در قضيه تعيين‌کننده غزه، آن کسي که مقابل اسلام و ملت مظلوم فلسطين ايستاد، آمريکا و فرانسه و انگليس بودند. دنياي اسلام در معاملات و معادلات و تحليل‌هايش فراموش نکند از اينکه چه کساني ايستاده و به مردم مظلوم فلسطين دارند فشار مي‌آورند و صرفاً رژيم صهيونيستي نيست.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تروريست خطاب‌شدن مبارزان فلسطيني توسط غربي‌ها فرمودند: از جمله بي‌شرمي‌هاي واقعي که امروز سياست‌مداران و رسانه‌اي‌هاي غربي دارند نشان مي‌دهند، اين است که به مبارزان فلسطيني که از خانه و ميهن خود دارند دفاع مي‌کنند، تروريست مي‌گويند.  

ايشان افزودند: ما شک نداريم «أَنَّ وَعْدَ اللهِ حَقٌّ» وعده‌ي الهي حق است «وَ لا يَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِينَ لا يُوقِنُون‏»؛ اين‌هايي که يقين به وعده‌ي الهي ندارند، با منفي‌بافي‌هاي خود شما را نبايد متزلزل و سست کنند؛ ان‌شاءاللّه پيروزي نهايي و نه چندان دير با مردم فلسطين و فلسطين خواهد بود. 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تاکيد کردند: آنچه که دولت‌هاي اسلامي بايد بر آن پافشاري کنند، قطع فوري جنايات در غزه است؛ بايد بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژيم صهيونيستي را ببندند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامي تصريح کردند: دولت‌هاي اسلامي با رژيم صهيونيستي همکاري اقتصادي نکنند و در همه مجامع جهاني با صداي بلند و بدون ترديد و لُکنت، اين فاجعه‌آفريني‌ها و جنايات را محکوم کنند. اين طور نباشد که در اجتماع اسلامي يا عربي، همان چند نفري هم که حرف مي‌زنند، دو پهلو يا با لُکنت حرف بزنند؛ بايد معلوم شود که دارد چه اتفاقي مي‌افتد. رژيم صهيونيستي بايد محکوم شود و همه دنياي اسلام بايد عليه اين رژيم بسيج شوند.

ايشان با جبران ناپذيربودن ضربه وارده به رژيم صهيونيستي در جريان عمليات طوفان‌الاقصي فرمودند: رژيم صهيونيستي از ضربه جبران‌ناپذيري که خورده، دچار حيرت شده و درباره اسرايش به مردم خودش هم دروغ مي‌گويد. اين را من اول هم گفتم، الان هم تأکيد و تکرار مي‌کنم. به تدريج در حرف‌هاي خود عوامل رژيم صهيونيستي هم اين نشان داده شد که آن ضربه‌اي که اين‌ها خوردند، ضربه‌اي نيست که بشود جبرانش کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامي افزودند: رژيم صهيونيستي الان درمانده و متحير است و دارد به مردم خودش هم دروغ ميگويد. اينکه نسبت به اسراي خودشان در دست فلسطيني‌ها اظهار نگراني مي‌کنند، اين هم دروغ است. اين بمباران‌هايي که مي‌کنند، ممکن است اسراي خودشان هم نابود کند. اينکه براي اسراي خودشان اظهار نگراني مي‌کنند، به مردم خودشان هم دارند دروغ مي‌گويند و اين دروغ‌گفتن از روي ناچاري است.

ايشان گفتند: الان رژيم صهيونيستي دچار حيرت و ناچاري است و نمي‌داند چه کار بايد بکند و هر کاري که مي‌کند، از روي اضطرار است؛ يعني نمي‌فهمد چه کار بايد بکند. اگر کمک آمريکا نبود و نباشد، قطعاً رژيم صهيونيستي در ظرف چند روز فلج خواهد شد.  

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: طوفان‌الاقصي نشان داد که چگونه يک گروه اندک و با تدارکات و امکانات بسيار کم اما با ايمان و عزم راسخ مي‌تواند محصول سال‌ها تلاش جنايتکارانه‌ي دشمن را در ظرف چند ساعت دود کند و به هوا بفرستد و دولت‌هاي متکبر و مستکبر عالم را تحقير کند؛ فلسطيني‌ها هم رژيم غاصب و هم پشتيبانان رژيم غاصب را تحقير کردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html